کانون آگهی وتبلیغات کارپل

تیزر، موشن گرافیک وبازی های تبلیغاتی

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ب.ظ

مراحل ساخت تیزر

قدم اول: تعریف پروژه ساخت تیزر

پس از ارتباط کارفرما مشخص شدن نوع محصول یا خدمات فرم نظر سنجی ( فرم بریف تبلیغاتی ) در اختیار کارفرما قرار خواهدگرفت. در این فرم سوالاتی مطرح شده است که به ما به عنوان سازندگان تیزر تبلیغاتی کمک می‌کند تا مشخصات دقیق تری از چگونگی پروژه جمع آوری کرده که در واقع این مرحله به شناخت ذهنیت کارفرما و چگونگی عرضه خدمات کمک شایانی خواهدکرد.

مرحله دوم : آماده سازی طرح و سناریو

مرحله دوم تهیه طرح سناریو است. تیم ایده پردازی خانه عکس و طرح با توجه به گفتگوهای انجام شده و با استناد به فرم بریف تبلیغاتی موضوع جلسه ایده پردازی محصول را آغاز می‌کند. خروجی این جلسه در نهایت رسیدن به سه طرح و ایده کاملا کاربردی و قابل اجرا در مورد محصول است که در اختیار کارفرما قرار می گیرد.

مرحله سوم : پیش تولید

در مرحله پیش تولید سناریو انتخابی در اختیار تیم تولید قرار گرفته و با توجه به نیاز سناریو به بازدید لوکشین ، انتخاب بازیگر ، انتخاب فیلمبردار و عوامل دیگر ...، تست لازم از جمله تست لباس و تست گریم روی بازگیران انجام می شود وگروه خود را برای تولید کار آماده میکنند.

مرحله چهارم : تولید

در این مرحله گروه تولید به مدیریت و سرپرستی کارگردان در روز و مکان مشخص شده تولید کار را آغاز کرده و به ضبط و ثبت پلانهایی سناریو می پردازند مرحله تولید یکی از حساس ترین مراحل کار است ونیاز به تمرکز و دقت بالای تمام افراد گروه دارد . در مرحله تولید تمام آنچه که روی کاغذ سناریو نوشته شده است اجرایی شده و ذهنیت ها به عینیت خواهند رسید.

مرحله پنجم : پس از تولید

در این مرحله نیز راشهای ضبط شده یا به زبان ساده تر فیلمهای خام با نظارت کارگردان در پروسه مونتاژ قرار میگیرد . تدوینگر یا همان ادیتور وظیفه ترکیب بندی پلانها را بر عهده دارد. صد اگذاری، اصلاح رنگ ، هماهنگی موزیک و تصاویر، جلوهای گرافیکی و تبدیل خروجی‌های مختلف نیز در پایان این مرحله صورت میگیرد. تیزر شما آماده است و می توانید از تماشای آن لذت ببرید.
تیزر شما آماده است و می توانید از تماشای آن لذت ببرید.

نمونه تیزر تبلیغاتی



چرا موشن گرافیک ؟

موشن گرافیک چیست

یک پوستر زیبا با گرافیکی مفهومی بهترین روش برای انتقال یک پیام به مخاطب است. حال فرض کنید این گرافیک مفهومی همراه با حرکت و صدا باشد.

به این ترتیب بهترین خروجی را برای جای دادن تبلیغ  در ذهن مخاطب ایجاد کرده ایم. این خروجی عالی به وسیله موشن گرافیک بدست می آید. در واقع هدف اصلی گرافیک متحرک نیز این است.

انواع موشن گرافیک و کاربرد آن

Motion Graphic را می‌توان به ۲ دسته کلی (Art) گرافیک و (Technique) موشن تقسیم کرد.

ساخت تیتراژ و عنوان هنری فیلم‌ها

طراحی و هویت سازی شبکه‌ها و اخبارهای تلویزیونی

ساخت و طراحی سایت‌های تعاملی Interactive

طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی و ووله‌های تبلیغاتی

نمونه موشن گرافی


دانلود





بازی های تبلیغاتی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۵
نسرین پورشهسواری

نظرات  (۲)


شرکت تبلیغاتی با قیمت های مناسب طراحی اوراق اداری در آژانس تبلیغاتی طراحی بروشور طراحی لوگو طراحی بیلبورد

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی